Estem de celebració!! :) t’hi apuntes??

Hola bon dia!!

El 21 de Juny del 2011 vaig començar a escriure aquest blog. Feia temps que hi donava voltes però aquell dia, amb la primera entrada publicada, em van venir tot de dubtes al cap: els hi agradarà? trobaran que els hi explico coses interessants? i si me’n canso? i si no tinc prou temps per dedicar-hi?

Gairebé dos anys després estic molt contenta del resultat i sobretot agraïda a tots els que hi dediqueu una petita part del vostre temps: entrar-hi, xafardejar, llegir, deixar algun comentari o provar les receptes. N’hi ha que hi sou des del primer dia, n’hi ha que ja hi confiàveu fins i tot abans de la primera publicació, altres heu anat arribant i us heu quedat i altres que no dieu res, però que sé que hi sou ;)

Doncs per això aquesta celebració va dedicada a tu, el que estàs llegint… T’hi apuntes? :)

CARTELL TASTA RUTES

Què et sembla?? és molt fàcil!! Però per si de cas, us aclariré uns quants dubtes:

Què sortegem??

Pel sorteig comptem amb la col·laboració de FENT PAÍS que ja us n’he parlat diverses vegades. Fins i tot m’han ajudat amb el cartell!!

· 1 xec blau de la guia regal Fent País.
· 1 samarreta Fent País de noi o de noia (depenent del guanyador).
· 3 pins + 3 xapes + 3 adhesius Fent País.

 A qui va adreçat??

A tots els seguidors de la pàgina del facebook.

Com pots participar?

Tens 3 maneres diferents de participar-hi. Tu esculls si hi participes d’una manera, de dues o de tres.
Evidentment les participacions s’acumulen i per tant si participes de les 3 maneres, tens més possibilitats de guanyar.

Què s’ha de fer?

1_ Fer una recepta (nova) relacionada amb el que parlem aquí al blog.
Ha de tenir alguna d’aquestes característiques: producte local, de temporada, de proximitat, estar relacionada amb alguna festa, tradició…
M’heu d’explicar: per què l’heu escollit o per què creieu que és interessant.
Si teniu blog, la podeu publicar i em passeu l’enllaç.
Si no teniu blog no passa res, me l’envieu per mail juntament amb una fotografia a tastarutes@gmail.com

2_ Fer una fotografia original relacionada amb la cultura gastronòmica catalana i publicar-la a Instagram amb aquesta etiqueta: #FerPaísTastantRutes

3_ Aquest cartell també està publicat a la pàgina del Facebook.
Deixa-hi un comentari explicant:  què és per tu fer país i quina activitat escolliries de la guia regal.

Fins quin dia es pot participar?

Fins el dia 21 de juny, que és el dia que el blog fa dos anys.

Com es farà el sorteig?

Es farà per mitjans informàtics.
El dia 21 de Juny es tancaran les participacions, llavors es farà el recompte i al cap de poc, el sorteig.

Comments

  1. Jo soc dels que “hi soc, sense dir massa cosa”.
    I aquí tens la prova… A la que publiques, m’arriba per correu.
    Comento poc, ja que cuino poc i de fet em limito al meu repertori que és prou variat.
    I escric per dir “estic aquí” i felicitar-te per l’aniversari del blog….
    Una abraçada!!

  2. M’encaaaantaaaaa!!!! Però quina xulada!!!! I el cartell és una passada!!!!
    Això sí que és celebrar-ho a lo gran! Jo m’apunto! Suposo que amb totes tres maneres!! ;)
    Començo a donar-hi voltes!! Felicitats!!!! :)

    Nuni
    http://cuinetes.bloks.cat

    • Hola Nuni!!! Doncs espero les teves 3 maneres eh?? que tu no pots fallar! ;) Amb el cartell em van ajudar, hehe, els de Fent País són uns artistes!! Petonets!!

  3. Ja pots comptar amb mi, Bet!! Farem país i el que calgui, perquè el teu segon aniversari s’ha de celebrar amb coets, castell de foc i festa, molta festa!!!!!! Quina bona pensada que heu tingut. Ara… a rascar-nos la closca per pensar-la grossa. Petons!

    • Moltes gràcies Marina!!! Avisa’m si prepares alguna recepta pel sorteig eh?? que últimament vaig molt enfeinada i no tinc gaire temps per visitar blogs! Petons!!

  4. Moltes felicitats, bonica!!!! Això si que fa il·lusió, anar complint anys entre nosaltres!!!!!!
    Em miraré lo del concurs, que ja m’hi he perdut, jeje! Una proposta molt suggerent. Gràcies i a celebrar-ho, que tens un blog fantàstic!!!!

    • Hola Gemma!! Moltes gràcies!! Si tens algun dubte del concurs només m’ho has de dir, pensa que no cal que participis de les 3 maneres si et va bé, però així acumules possibilitats!! ;)

  5. Molt bé, mirarem de participar-hi!!!! bona pensada.

  6. Moltes felicitats Bet, estic temptat de fer una foto al teu blog i pujar-la a Instagram: tú també ets paisatge gastronòmic del pais!!! :)

  7. albota says:

    Felicitats preciosa!!!!! saps q som fans del blog des del primer dia!!!! queda pendent fer país a Rubiols!!!!
    petonets
    (i anem pensant la recepta!!)

    • Hola Alba!!! A Rubiols vol dir a Rubió oi? :P I tant que sí!!! m’encantarà que vingueu un dia… Sé que ho he d’organitzar i que ho he promès cinquanta vegades…
      Ja em passareu la recepta ;) petonets i també per l’Aina!!

  8. Per molts i molts anys de Tasta Rutes tinguem! Felicitats Bet! Abraçada!

    Equip Fent País

  9. Felicitats!!!
    M’encanta la idea d’instagram, la trobo molt original i divertida, A veure si trobo alguna bona foto per participar! ;)

    • Hola Gemma, moltes gràcies!!! Segur que sí que faràs alguna foto ben original ;) És el que volia, trobar alguna manera diferent que no fos només comentant o fent recepta! Petons!!

  10. Bet,
    Evidentment que m’apunto. Aquí et deixo sense paraules la meva participació. Això és fer país per a mi:
    http://lacuinavioleta.blogspot.com.es/2013/05/arros-tot-pelat.html
    i ho faig dia a dia i sense soroll…
    Un petonàs,
    Nani

  11. Ah, i si pot ser que em toqui el que em pugui tocar!

    • Moltes gràcies Nani!!! Em va agradar molt l’entrada, ja ho saps! espero que poguem continuar fent país durant molt temps, dia a dia i sense soroll :) Petons!!!

  12. Bet,
    Encara que no es noti, estic aqui. M’agrade moltisim el teu blog. Felicitatas i endavant, que ho fas molt be!!!

  13. Moltes felicitats ara via bloc! Ja la tenim aquí. La meva participació: http://esquanmenjo.blogspot.com.es/2013/06/paellada-per-al-concurs-de-tasta-rutes.html

  14. Ja som aquí bonica meva! Espero que t’agradi la nostra proposta… sobretot perquè et sonarà i molt! :P PER MOLTS ANYS!!!!

    Garapinyades: avellanes i pecanes… i sorteig!

    • M’ha encantat Sandreta!! sou uns cracks!! :) ai això espero… que últimament vaig amb receptes de les guardades al calaix!! Petonets i mooooltes gràcies per haver participat!!

  15. Bet!!! Tinc temps d’enviar-te la recepta dissabte? M’encantaria participar en l’aniversari!! És que he anat de bòlit, i no la tindré fins ben entrat el dissabte, que tinc una mica més de temps. Ja em diràs! Petons

  16. Àpali, acabada de sortir del forn! Espero que t’agradi , Bet. Gràcies per aquesta proposta tan engrescadora.
    http://tapatdetapes.blogspot.com.es/2013/06/coc-de-ratafia-per-la-bet.html

  17. Hola Beth! Moltes felicitats! Aiiixxxx se m´havia passat el teu aniversari del blog i arribo ara pel la Sandra i el Xavi dels nois dels Fogons de la Bordeta, ja saps! Ostras quin gran regal!! A veure si tinc sort! Molts petons!

  18. Fora de concurs però no volia deixar de fer-te el meu petit homenatge. Moltes felicitats, guapa!
    http://fogonsdelacuinaataula.blogspot.com.es/2013/06/escalivada.html

Trackbacks

  1. […] que la Bet està de celebració pel seu segon aniversari del bloc i demanava si volíem participar-ne preparant una recepta, però anem bastant justos de temps […]

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.