Hamburgueses de Cigronet de l’Alta Anoia

Tornar a començar

El primer article que vaig fer pel blog (al juny del 2011) el vaig dedicar al Cigronet de l’Alta Anoia, i ves per on que avui us en tornaré a parlar en aquest post de retorn una mica personal ;)

Després d’uns mesos deixant de banda els assumptes gastronòmics, vaig poder per fi presentar el projecte final de carrera d’arquitectura.
Feia un temps que pensava que mai m’acabaria dedicant a aquesta professió ja que al fer els dos cursos de pastisseria a l’escola Hofmann de Barcelona vaig trobar aquest segon camí que em tenia (i em té) el cor robat.

bet-florensa

L’hivern m’ha fet fer una pausa, la necessitava i la veritat és que m’ha costat tornar a arrencar. Però amb l’arribada del bon temps sembla que mica en mica tot es va posant a lloc.

La vida dóna moltes voltes i actualment estic contenta de poder combinar les meves dues grans passions en el dia a dia: treballant d’arquitecta a un despatx  xulíssim i realitzant tallers i col·laboracions relacionades amb la gastronomia.

Una d’aquestes col·laboracions és per a la revista Anoia Magazín, que cada mes es reparteix a més de 150 establiments de la comarca i compta amb una edició molt cuidada. Podeu llegir tots els seus números a l’iQuiosc.

Pel número de gener d’aquest 2017 vaig fer unes hamburgueses boníssimes a base de Cigronet de l’Alta Anoia, que acompanyades dels shiitake i els germinats fan un plat nutricionalment molt complert.

La recepta

bet-anoia-magazin

Retall de la revista Anoia Magazin – Gener 2017

Si us animeu a fer-les, expliqueu-m’ho, bon profit! ;)

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

