Un esmorzar de luxe: torradetes amb pera a la planxa i petit nevat.

M’encanten els bons esmorzars i especialment si tinc força estona per gaudir-los. Aquest en concret ja fa molt temps que el vaig fer per primera vegada, i el vaig compartir a l’instagram (que és l’eina que més faig servir per ensenyar-vos receptes ja que és molt més immediat que el blog) però em va agradar tant que l’he anat repetint.

Torradetes de pera i petit nevat

Les peres i el formatge sempre han quedat molt bé, fetes a la planxa encara augmenten una mica més la seva dolçor, i a l’estar calentes es fonen amb el formatge de manera que una mossegada d’aquestes torrades és totalment irresistible. No hi pot faltar un polsim de pebre negre, que hi dóna el seu toc particular, així com un rajolí d’un bon oli d’oliva. Ben acompanyades d’un te, que no acostuma a fallar mai als meus esmorzars!

Anem a la recepta?

 

Comments

  1. lluismanuelg says:

    Això ho hauré de tastar, molt fan de les peres

  2. Quina pinta!!!!

  3. Fins i tot jo el provaria si me’l presentes així! :P
    Aquests esmorzar que et marques últimament són tot un luxe
    Petonets petita
    Sandra

    • Gràcies Sandra!! Tot i el formatge, segur que t’agradaria! Queda super suau amb la pera :) Gràcies per la visita i el comentari! ;)
      Petonets guapissima!!

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

