Gotet de pastís de formatge

Aquesta recepta és d’aquelles tan ràpides que tan aviat serveixen per no complicar-se gaire a l’hora de fer les postres d’un dinar important, com per donar-nos un caprici de tan en tant ;) Igual que el coulant de xocolata ràpid. També podriem dir que és una recepta d’aprofitament i el podeu fer una mica a la vostra manera, segons el que tingueu!

Els postres en gotet no fallen, són una meravella! queden moníssims a l’hora de servir-los i són molt més còmodes, sobretot per un sopar informal amb els amics, per exemple. Tot i que per una celebració més important, trobo que és més adient un pastís que faci patxoca, no creieu?

Ja sabeu que m’encanten els pastissos de formatge, sobretot del que tinc publicat aquí al bloc, que és fantàstic: el millor del món! Però també m’agrada anar provant altres versions, com aquesta que us porto, extreta del llibre de postres que em vaig comprar aquest estiu a Irlanda.

pastís de formatge ràpid

Anem a la recepta?

Ingredients:

Per una ració:

Base: melmelada de gerds

Crema de formatge: 3 cullerades de mató, 1 cullerada de philadèlphia, 1 cullerada de lemon curd, 1 culleradeta de sucre.

Cruixent de galeta: 2 galetes tipus Maria, 1 culleradeta de mantega a temperatura ambient, 1 culleradeta rasa de canyella en pols.

Com ho fem?

1_ Premarem el cruixent de galeta tot esmicolant les galetes maria i barrejant-les amb la mantega a temperatura ambient. Hi afegim la canyella i ho deixem a la nevera.

2_ Llavors preparem la crema de formatge barrejant tots els ingredients enèrgicament.

3_ Comencem a preparar el gotet:

– Si la melmelada és massa gelatinosa la podeu posar mig minut al microones. N’agafeu dues cullerades i les poseu al fons del got.

– Al damunt, tanta crema de formatge com us vingui de gust!

– Per sobre el cruixent de galeta i una mica més de canyella si us agrada!

És fàcil eh?? Bon profit!! :)

Comments

  1. Excepte el lemon curd que no sé mai on anar a comprar, la resta d’ingredients em semblen fantàstics i ben habituals, Bet! Provaré de tunejar aquest gotet, jo també sóc una boja del pastís de formatge… me’l menjaria sencer! Si no pensés… controla’t, controla’t…. he he. Petonets, guapa

  2. Sí que és fàcil i ràpid :)

    Sobre si millor pastís gran o gotets… jo no faria regla general:depen massa del nivell de uns i altres per a escollir :)

  3. fàcil, ràpid i genial. Petons!

  4. M’encanta! molt bo el.toc del lemon curd. I les tassetes son monissimes! jo.em vull comprar uns gots de xacolí per fer coses d’aquestes. Si els trobo avui faig aquesta vasets, q anem a sopar a casa el meu germà!!
    petonets

  5. Ostreeees! M’has enamorant posant lemon curd a dins la crema de formatge! Ho he de provar! Ha d’estar deliciós

    Molts petons! :D

  6. Molt i molt xulo!!! Compro!! ;)
    M’encanten les postres ràpides, en especial els pastissos de formatge i en especial les presentacions en gotet! Si és que ho té tot!!!! Molts petons guapíssima!!

    Nuni
    http://cuinetes.bloks.cat

  7. Totes les presentacions en gotet m’encanten! I si a sobre és un postre ràoid, boníssim i que porta lemon curd millor que millor! Quina delícia!
    Petonets
    Sandra

  8. Hola!!

    Marina: ui jo també m’he de controlar davant d’un pastís de formatge! són boníssims oi? el lemon curd sé que el venen al supermercat del corte inglés, però sinó te’l pots fer a casa, a veure si penjo la recepta algun dia! El problema és que de seguida te l’acabes…
    Starbase: sí, també tens raó, o del temps que un disposi!!
    Cinta: moltes gràcies, sí que ho és!
    Alba: que els vas fer al final?? i què tal? com va anar?? ja m’ho explicaràs! sí que és mona aquesta tasseta, però només en tenim una! jeje
    Laia: no m’estranya, si a tu la llimona et xifla oi? jeje sí que està deliciós!
    Nuni: doncs te’l venc!! ;) gràcies guapa!! a mi també m’agrada molt tot això, es podria dir que aquest postre és un resum de tot plegat!
    Sandreta: síii ja ho sé, si tu ets la reina de les presentacions en gotet! ^^

    Moltes gràcies per passar per aquí i fins la propera!

  9. Doncs si que es ben fàcil!! QUeda apuntat per el proper sopar amb amics!! Un peto!

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

