Bon Nadal amb un bon esmorzar!! Kit xocolata i melindros.

Ja tenia ganes de portar-vos un dels esmorzars més deliciosos que es poden demanar, què us sembla llevar-vos amb una xocolata desfeta i melindros?? Tal com explicava a la recepta de melindros, per mi la xocolatada és sinònim de Festa Major. A casa nostra no és un esmorzar gaire habitual, però això és el que el fa especial i el dia que n’hi ha… és una festa!

Sempre és bonic fer petits detalls, petites coses que saps que faran somriure als que van dirigits. La proposta d’avui és un “kit regal” per llevar-se amb un gran somriure! Una bona idea per exemple com a regal d’amic invisible, què us sembla?

És molt fàcil de fer, només fa falta que escolliu una tassa per regalar i… L’ompliu amb una bosseta de xocolata desfeta en pols (unes 6 cullerades ben plenes) i l’acompanyeu amb uns melindros o el que us faci més gràcia! Feu una etiqueta amb les instruccions, la lligueu amb un cordill, una mica d’imaginació i  ja ho tenim llest ;)

L’any passat us felicitava el Nadal amb un postre d’estrella… Aquesta vegada, us apunteu a una xocolatada?? Espero que passeu molt bon Nadal i que sigueu molt i molt feliços, ens veiem abans del 28 amb uns canapès ;)

xocolata desfeta amb melindros

Comments

  1. M’encanta, m’encanta i m’encanta! Aquest tipus de regals són els que més valoro! :D A la Bordeta aquest any també regalarem cosetes semblants ;) Ets un solet!
    Molt bones festes carinyet!!
    Petons
    Sandra

  2. M’hi apunto a aquest esmorçar ! Bon Nadal!

  3. Quina idea més bona! M’encantaa ^^ És ideal per sorprendre la parella :D
    Bones festes i feliç any nou :)

    Molts petons ^^

  4. Bon Nadal i feliç 2013!
    Un esmorzar molt dolç ;)

  5. Hola!!!
    Sandra: oi que són els regals que fan més gràcia?? a mi també m’encanten!!
    Gemma: moltes gràcies, bones festes a vosaltres també!!
    Pili: doncs ja tardes a venir! jeje bones festes!!
    Laia: oi que sí?? bones festes a tu també i feliç 2013!!
    Gemma: feliç 2013 a tu també!! i ens veiem aviat!

    Moltes gràcies pels vostres comentaris, “els petits detalls són poderosos” ;)

  6. Bet!!! M’encanta!!!! Quina bona idea quins detallassos que tens!!
    La xocolata desfeta fa festa! De ben petita la meva mare ja ens en fèia en dates especials i m’encantava amb un bon tou de nata (tot fent un suís) i sucar-hi melindros!
    M’encanta la teva idea de regal!!! Una abraçada guapíssima!

    Nuni
    http://cuinetes.bloks.cat

    • Holaaa Nuni! aquí tens una altra fan dels suïssos ;) mmm que bons que són!! els de la Granja Viader de Barcelona m’encanten… Quina gana que m’acava d’agafar! jeje Una abraçada i gràcies!!

Trackbacks

  1. […] m’agrada felicitar-vos el Nadal amb alguna recepta especial, com ja vaig fer el 2011 i el 2012. Aquesta vegada arribo una mica abans, però així m’asseguro que no vaig a última hora i a […]

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

