Esmorzar magdalenes a Cal Tuset de Terrassa

Bon dia!!! avui és diumenge, toca una proposta per esmorzar!!

Aquesta vegada és una mica diferent, ja que no es tracta d’una recepta sinó d’una recomanació. Avui, enlloc de preparar l’esmorzar per tota la familia, els agafarem a tots i els portarem a descobrir les magdalenes de Cal Tuset! I qui diu l’esmorzar… diu el berenar!! ;)

Fa uns quants anys, tot passejant per un centre comercial de Barcelona amb la meva mare i la meva germana, vam veure una botiga que de seguida ens va cridar l’atenció, estava plena de magdalenes “gegants” i no vam poder evitar entrar-hi. D’allà en vam sortir amb una capsa de 6 magdalenes enormes i de gustos diferents. Eren les magdalenes de Cal Tuset, fetes en un obrador familiar a Castellfollit de la Roca, un poble preciós!

Va ser fa cosa d’un mes que els vaig veure a Els Matins de TV3 i de sobte vaig tenir moltes ganes de tornar a menjar aquelles magdalenes que feia tants anys que no tastava. Ara encara les continuen fent a l’obrador de Castellfollit, però tenen unes quantes botigues arreu de Catalunya, així que vam quedar amb la Nuni del bloc Cuinetes per anar a esmorzar a la de Terrassa i vam passar un matí fantàstic, amb la companyia de l’Èric, que és un nen preciós!!

cal tuset

El local:

A Cal Tuset de Terrassa ens hi vam sentir com a casa, està situat al Carrer Sant Pere nº27, un dels carrers peatonals del centre de la ciutat i és molt fàcil arribar-hi si agafeu els Ferrocarrils Catalans des de Barcelona.

Des del carrer podreu veure l’aparador ple de magdalenes, estic segura que us diran: meja’m!! És una botiga petita en un local totalment renovat, però eps… no és tan petita com sembla!! ja que a la part del darrere hi tenen una sala amb unes quantes taules on s’hi pot esmorzar tranquilament. A una de les parets hi podeu veure una fotografia gegant en blanc i negre de Castellfollit de la Roca. Em va agradar moltíssim la decoració! amb pocs elements però molt ben aconseguida.

A més a més, de cara als mesos d’estiu, és possible que ja puguin habilitar el pati del darrere per poder-hi posar taules. Una terrassa al bell mig del centre històric per poder-hi berenar sense sentir l’anar i venir de la gent del carrer és tot un luxe, no trobeu??

Quan hi aneu, ja veureu que són molt amables i en sortireu encantats!

cal tuset II

Horari d’obertura de la botiga de Terrassa:

Dl – Dv: 08:00 – 13:30, 16:30 – 20:30
Ds: 09:00 – 14:00, 17:00 – 21:00
Dg: 17:00 – 21:00

Les MAGDALENES (en majúscules!!)

Els que em coneixeu ja sabeu que m’encanten, i que prefereixo mil vegades més una magdalena que un cupcake. Doncs bé, les de Cal Tuset no són normals, són espectaculars! I no només per la seva mida, sinó perquè són boníssimes i estan fetes 100% amb productes naturals. El fet d’estar elaborades amb oli d’oliva ja fa que agafin una textura diferent a les industrials  o de grans cadenes de fleques (fetes amb altres olis o amb mantega). Hi trobareu més de 20 combinacions i gustos diferents.

Cada magdalena costa 2.25€ i us asseguro que atipen moltíssim! A més, si compreu el pack de 6 (el podeu personalitzar amb els gustos que volgueu) us sortiran a 2€ la unitat. Els matins laborables també fan ofertes d’esmorzar. En aquest enllaç les podeu veure totes, ja veureu que van des de la clàssica a la de torró, passant per la Vigatana i la terrassenca! Prepareu-vos per agafar gana!!!!

La magdalena Terrassenca és molt original, va ser la que va escollir la Nuni per esmorzar i jo en vaig tastar un trosset. Tot i que era de plàtan (i a mi el plàtan no m’agrada) vaig trobar que era molt suau, i a més molt original! ja que la neula que porta fa homenatge a les xemeneies de la Terrassa industrial.

Jo me’n vaig endur unes quantes a casa, he de dir que totes són boníssimes! per exemple, la de iogurt amb melmelada d’aranyons és deliciosa, així com les de xocolata (ja ens van explicar que són les més venudes).

431377

En definitiva, us diré que és parada obligatoria si sou de Terrassa i la zona del Vallès. Sobretot ara, que de cara a les festes de nadal ens agrada més voltar pels centres de les ciutats. Si Terrassa us queda molt lluny, sempre podeu buscar alguna de les altres botigues.

Comments

  1. M’HAS CONVENÇUT!!!!!!!!!!!!! Jo sóc de Terrassa… Sempre miro l’aparador i marxo amb una tristesa enorme de no haver-hi entrat… Són unes magdalenes tan precioses i enormes que pensava que serien molt més cares que 2,25!
    Ho tinc decidíssim XD El pròxim dia que passegi amb el meu nòvio pel centre estarà obligat a menjar magdalenes, hahahaah ^^

    Moltíssimes gràcies per la recomanació! :D

    Molts petons! ♥

  2. Mira que aquest carrer el conec de passar-hi i mai m’havia fixat en aquesta botiga. Serà questió d’afinar els sentits la propera que hi passi…

    Una abraçada..!

  3. El pròxim cop vinc a esmorzar amb vosaltres!! ;)
    GUAPOS!

  4. Hola guapíssima!!
    Que bé que vem esmorzar eh? I vem estar tant a gust!
    A l’Èric ja saps que el vas deixar ben enamorat o sigui que repetim quan vulguis (quan acabis exàmens!) ;) .
    A veure si enllesteixo la crònica també i la penjo però la teva està tant ben explicada que és insuperable! Petonarros!!!

    Nuni
    http://cuinetes.bloks.cat

  5. ostres, amb aquestes magdalenes tens esmorzar per una setmana! Realment han de ser molt bones, la fama que tenen se la mereixen. La de iogurt i la de torró són les que compraria ;)

  6. Bet,
    Quin parell tu i la Nuni! Nenes, això s’avisa i la propera vegada cap a Terrassa que hi falta gent!
    Nani

Trackbacks

  1. […] l’Èric i jo, vem passar un matí ben maco en companyia de la Bet! Aquí teniu la crònica que va fer la Bet de Cal Tuset i el nostre esmorzar. Bona companyia i un bon […]

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

