Una petita pausa… i Ràdio Vilafranca!

Avui he vist que fa una setmana que no publico res, no seria tan greu si no fos perquè tampoc hi ha previsions de fer-ho fins d’aquí un parell de setmanes… Sort que la del 15 ja la tinc programada! A més a més tampoc tinc temps per passar a mirar tot el que feu i em sap greu!

El motiu no és cap altre que la feina de la uni! Quan fa un any em plantejava fer el blog, ja em vaig esperar a acabar el curs perquè sabia que en aquells moments era impossible, així que ara estic a les mateixies però molt contenta de tenir el blog ;) Mentrestant segur que se m’acudeixen idees per tornar amb les piles carregades.

Mentrestant us deixo amb aquest link on podeu escoltar la 3a part del programa Gamma Extra del dia 30 d’Abril…. Resulta que aquell dia vaig anar a Ràdio Vilafranca a parlar del blog i la seva temàtica, en un espai del magazín dels matins on cada 15 dies hi conviden un blocaire de la Penedesfera. Quan m’ho van demanar vaig tenir una sensació estranya entre nervis i il·lusió, però va ser una bona experiència! Al principi estava bastant nerviosa però el temps va passar volant. Això sí, us aviso que dura una miqueta més de 15 minuts, per si no ho voleu escoltar tot…

No escriuré més que he de tornar a estudiar, i si aquests dies veieu algú molt molt carregat al metro… no us estranyi, som nosaltres! ;)

Comments

  1. Doncs ànims i molta sort amb tota la feina de la UPC..!!

  2. El primer és el primer! Ojalà tots els estudiants tinguessin tan clares les prioritats com tu! :)
    M’encanta la senyal del tren, t’hauran de deixar seure tan carregada, je e je…
    Molta sort!

  3. catieu says:

    Doncs res, a concentrar tots els esforços en aquest esprint final. I que et vagi molt i molt bé!!!! Aquí t’estarem esperant.
    Molts petonets guapíssima!!!
    Me’n vaig a escoltar-te, encara que ja et vaig sentir la veu per la ràdio una vegada jejeje….. Te’n recordes??? anava a recollir l’Annie de les colònies d’estiu. I ja ha passat gairebé un any!!!!

  4. reina, estudia molt!!! nosaltres estarem esperan-te!!! ;P molts petonets

  5. Carai quina il.lusió. Si ara la recta final!!

  6. lacuinadeleri says:

    Vinga… que això ja està fet!!!!!!!!!!! T’esperem amb ganes. Petonets

  7. MERCÈ-destapant cassoles says:

    A pencar com una bèstia!…jaja, tranquil.la, podem esperar mentre fas el que has de fer. Molta sort i bon estudi, guapa!

  8. Canya als estudis! M’escoltaré la entrevista, la radio és un mitjà que adoro :)

  9. albota says:

    Guapa estudia mooooolt!!! nosaltres t’estarem esperant!!!
    petonets

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

