Salmó amb guacamole

Si us agrada el guacamole i si us agrada el salmó proveu de barrejar-los i us encantarà. El dia que vam anar al Pla dels Àngels amb una colla de blocaires vam tastar un aperitiu semblant però estava fet amb salmó marinat. Em va agradar molt i amb l’arribada del bon temps tenia ganes de fer-lo… així que quan vaig veure que tenia tots els ingredients a la nevera, no vaig dubtar-ho ni un moment!

A més a més, és molt fàcil de preparar, en un moment el tindrem fet! Així que us deixo aquest aperitiu que anirà perfecte per precedir la recepta de demà, la d’arròs, la del 15!!! (ja la teniu a punt?? ;))

Anem a la recepta!

Ingredients:

1 alvocat madur, 1 tomàquet vermell fort, 1 ceba tendra petita, mig gra d’all, sal i pebre, julivert o coriandre.

El suc de mitja llima.

Salmó fumat. (el meu era envasat en oli, però podeu fer servir l’habitual o el marinat)

Com ho fem?

Tallem el tomàquet i la ceba a dauets petits, hi afegim l’alvocat tallat a trossos i ho aixafem i remenem amb una forquilla. Si l’alvocat és madur no tindrem cap problema.

Amanim amb un pessic de sal i pebre, un pelicó de julivert picat i el suc de mitja llima. Barregem i el guardem amb el pinyol a dins fins el moment de menjar-lo.

Hi afegim trossets de salmó per sobre, i llestos!

Això del pinyol, hi ha gent que diu que és cert i gent que no, però jo el poso per si de cas! De totes maneres és un aperitiu per fer i menjar al moment o al cap de poqueta estona.

Comments

  1. La combinació queda boníssima, nosaltres també la fem i ens agrada molt. Això del pinyol és tot un misteri, je je je… ;)

  2. El salmó i l’alvocat fan molt bona parella gastronòmica.
    Amb el pollastre tampoc es porta malament… prova una amanida d’arròs amb pollastre alvocat mel mostassa i maionesa. Veuràs com t’encanta!
    Salut!!

  3. Quina bona combinació! A mi segur que aquest plat em perdria… Petons i bon finde

  4. Avui no t’has deixat la jornada cuinant eh??…. :)))
    Va de broma eh?.

    Saps q tinc al forn?…. Una cua de bou feta amb el mètode de la teva mare del melòs?… Com ja vam comentar, va sortir de conya i avui l’he tornat a fer… I com m’he canviat el forn a un d’aquests que sembla un simulador de vol, ja l’he pogut programar sense problema, que amb el d’abans quasi calia donar corda….
    Salut..!

  5. Bet, he dinat però no em faria res menjar-ho. Bona idea.

  6. Quina aperitiu més fàcil i boníssim! Jo ho faig semblant amb tàrtar de tonyina i ens encanta!
    Ai l’arròs del 15, just ara preparem l’entrada que portem uns dies de bojos! jajaja
    Petonets carinyo
    Sandra

  7. hola Bet! moltes gràcies pel post, mencionant Pla dels Àngels. Ets un sol!

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

