Tartar de tonyina amb maduixes i alvocat.

Diuen que els arquitectes hem de saber trobar solucions fins i tot allà on no n’hi ha… I què passa si el dia abans d’una publicació, estas escollint les fotografies i sense adonar-te’n les borres totes?? Doncs passa que o bé et resignes i ja la faràs un altre dia, o bé la tornes a fer… igual o d’una altra manera!! I això és el que m’ha passat a mi… Imagineu-vos la meva cara quan he vist que no estaven ni a la paperera de l’ordinador, batua l’olla!

I és que després de molt temps esperant-la, fa uns dies vam rebre la nova proposta de Film&Food!  I justament avui és el dia de publicació, jo sense fotos, la recepta menjada i païda, i sense més ingredients a la nevera….quin desastre!

Però fa molt temps que segueixo una pàgina (abans era blog) que es diu They draw and cook, hi ha dibuixos molt bonics i qualsevol pot enviar el seu perquè li publiquin. Tot i que m’agradaria, mai m’he atrevit a dibuixar una recepta per ells, però aquesta vegada haver perdut les fotos ha estat l’excusa perfecta per il·lustrar una recepta! No es pot comparar el nivell amb el d’aquella web, però crec que l’he fet prou entenedora… ;) Alba i Íngrid, espero que no us enfadeu gaire!! i si us agrada potser encara m’animaré a fer una secció de “receptes il·lustrades” què us sembla?

A partir de la pel·lícula “In the mood of love” ens proposaven fer una recepta oriental que incorporés algun ingredient de temporada i que a més, si volíem, la podiem dedicar a algú especial (pel tema de la pel·lícula i perquè quan ens van fer la proposta encara havia d’arribar Sant Valentí). Aquesta vegada ho tinc una mica difícil per dedicar-la, ja que a la persona més especial per mi no li agrada pas menjar peix cru! i pel que fa als meus pares i a la meva germana tampoc els hi agrada… així que la dedicaré als meus amics de la uni, per recordar-los que fa molt temps que no anem al japonès i que ja toca!! ;)

Ara anem de la recepta:

Ingredients:

1 tall de tonyina fresca, mig alvocat, 3 o 4 maduixots, 3 pèsols arrebossats de wasabi, 1 raig d’oli d’oliva, 1 culleradeta rasa de pasta de wasabi, 1 culleradeta de soja dolça i el suc de mitja llima.

Notes:

El “Com ho fem?” crec que ja queda prou clar en el dibuix, només us diré un parell de coses:

1: compreu sempre tonyina de qualitat, però tot i així està bé congelar-la 24 hores abans i després deixar-la descongelar al seu ritme, per evitar els anisakis…

2: els “pèsols wasabi” són uns pèsols arrebossats de wasabi que em van regalar en una botiga oriental, si no els trobeu són totalment opcionals, jo només els he fet servir per decorar.

Comments

  1. Ets una super artista!!!!! M’encanta! Amb el que a mi m’agrada dibuixar, valoro molt aquests detallets artístic! T’ha quedat de 10!
    Petons
    Sandra

    • BES-TI-AL!!!! la propera poso maduixes!!! quina bona idea!!!! amb lo que m´agarda, sempre poso alvocat però lo de les maduixes és impressionant!!! :)) els dibuixos moníssims!! petonarros.

  2. M’encanta, molt original…. , t’ha quedat molt bé… i la recepta “com sempre” -hahaha-
    He de provar aquesta convinació de tonyina i maduixots !
    Un petó.

  3. Nena! Avui ho has brodat. Tant la recepta com la presentació són genials. El toc de maduixa segur que desconcerta als comensals… al ser vermella com la tonyina segur que agafa a més d’un per sorpresa. I ben dedicada està als estudiants… que últimament estan rebent molta “tonyina” al carrer. Salut!
    Tinc un tàrtar de llagostins programat pels propers dies. Espero la teva visita.

  4. Tal com t’ha quedat el dibuix podries prescindir molt bé de les fotografies. I no és que et quedin malament, però m’ha agradat molt la solució!
    Nani

  5. Si s’enfaden les mossego! a mi m’encanten les receptes dibuixades! i el blog que dius és una meravella. Nosaltres també vam penjar una recepta de magret il·lustrada, i també la va fer un arquitecte, jejeje!!
    Petonets
    Rer cert, el tarta de tonyina ens torna bojos!!!

  6. M’encanta aquesta recepta, la combinació de fruita i tonyina genial. Petons.

  7. saps què et dic?? doncs que m’encanta aquesta entrada, és més, crec que a partir d’ara has de fer una entrada així cada mes!!!! m’emporto la recepta, que aquest tartar m’ha robat el cor. petonets

  8. al.lucinada em tens!! t’ha quedat increible, a més és tant original la recepta que la faig segur!!

  9. molt original… s´enten perfectament la recepta!!!

  10. Holaa!
    Últimament sempre vaig tard contestant els comentaris, però això no vol dir que no me’ls llegeixi tots i cadascun amb molta il·lusió!!
    M’alegro molt que us hagi agradat la recepta i el dibuix! així que segurament més endavant m’animaré a fer més receptes il·lustrades… De moment obriré una secció al blog, i així segur que no me’n oblido de fer-ne més! ;)
    Una abraçada i moltes gràcies per les vostres visites!

  11. Jo encara vaig més tard….. Dues coses volia dir, fantàstic el dibuix…. i la peli “In the mood of love”… La he vist 3 vegades al cinema, que té més mèrit que veure-la per TV que al cap i la fi te la trobes… Doncs no… 3 vegades he anat al cinema a veure-la…

  12. Que mona la recepta dibuixada!!! Ets una artista!! M’encanta!!! Espero que no sigui la última, sispli….
    Petonets guapa

  13. Preciosa aquesta recepta dibuixada! Sorprenents tambe les maduixes

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

