2011 in review

M’ha fet gràcia compartir amb vosaltres aquesta informació… Com s’ho curren els de WordPress! Gràcies als que passeu sovint per aquí, els que deixeu comentaris i els que ho feu d’amagat… Una abraçada i que el 2012 sigui encara millor!! ;)

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A New York City subway train holds 1,200 people. This blog was viewed about 7.700 times in 2011. If it were a NYC subway train, it would take about 6 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

 

 

 

Comments

  1. Carai saturaries el metro de NY!! ;)
    Que tinguis un molt feliç any 2012. Una abraçada.

  2. Ostres… i com has rebut això? jajaja Nosaltres no ho tenim…! :P
    Visca el metro ple de visitants de la nostra super Bet!
    Bon any bonica!
    Petons
    Sandra

  3. Hola!
    Doncs Sandreta, m’ho han enviat per mail amb l’opció de posar-ho com a entrada. Però la veritat és que no sé com es fa perquè t’ho enviin!
    Espero que l’any hagi començat amb bon peu, una abraçada guapes!

  4. Feliç any Tastarutes!! Els millors desitjos per aquest 2012. Brindis….
    Mmmm i iii se m’havia oblidat preguntar-te…. rajola del Passeig de Gràcia. M’encanta el Passeig i m’encanta l’ obra de Gaudí, així què, una seguidora estarà encantada de que m’expliquis si pots és clar, la història de la teva rajola!!!

  5. Es ben curiós aquesta manera de presentar les dades, moltes felicitats per la feina feta i ara a per dues línies de metro més!!!! (o tres o quatre!!! :D)

    Molt bon any.

  6. Molt guay el blog, Bet! (no sé com he arribat fins aquí… això són les poques ganes de fer urbanística!)
    M’he d’apuntar aquesta recepta del poti-poti que et va fer guanyar el concurs! hehe
    Un petó!
    Edu

  7. Que xulo!!! Feliç 2012 Bet!!!

  8. Què divertit, jeje!! Felicitats i com diuen per dalt, a seguir omplint línies de metro! :)

    Molts petonets!

  9. Holaa!

    Montse:
    moltes gràcies, ja tens la historieta de la meva rajola al teu blog!
    Òscar: a mi em va agradar molt! moltes gràcies i molt bon any també! records a la Laia i la Cris.
    Edu: jajajaj com has arribat fins aquí?? m’alegro que t’agradi el blog, pots passar quan vulguis! Si fas el poti poti ja m’explicaràs si t’ha agradat jeje. I sobretot, moooolts ànims amb urba!!
    Catieu: moltes gràcies, i per vosaltres també!!!
    Alba: oi que sí que és divertit? vaig trobar q era bona idea, moltes gràcies!!

    Una abraçada! :)

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

