Intercanvi de galetes Film&Food

O galetes de mantega de cacauet de la Irene !

Aquesta vegada el repte que ens van proposar l’Alba i l’Íngrid de Film&Food no estava basat en una pel·lícula sinó en un llibre: “Recetas y confidencias”.  Ens van donar l’opció d’escollir entre intercanvi de galetes o intercanvi de receptes. Jo tenia ganes de fer galetes perquè feia molt temps que no n’havia fet, i de passada això de fer un intercanvi real de menjar em feia gràcia, així que de seguida ho vaig tenir decidit.

Vaig fer les galetes amb prou temps com perquè després no em trobés a última hora fent galetes ente pàgina i pàgina d’estudiar, les vaig embolicar i de seguida les vaig portar a correus perquè havien de viatjar fins Astúries a casa de la Petra.

Una setmana abans d’enviar-les ja havia rebut les meves des de Galicia, muchas gracias Irene!! La veritat és que no m’esperava rebre-les tan aviat i això em va fer posar les piles!

Avui no toca publicar les galetes que vaig fer, sinó les que em va enviar la Irene: unes delicioses galetes de mantega de cacauet! Potser a molts de vosaltres no us agrada la mantega de cacauet, és un ingredient poc comú aquí i molt de pel·lícules i series americanes oi? Recordo que una vegada en vam fer comprar a la meva mare i després ningú se la volia abacar! La cosa hauria anat diferent si haguéssim tingut aquesta recepta de galetes, ja que el gust és efectivament de cacauet, però al contrari de la mantega, les galetes ens van agradar molt! Ella em va explicar que són les preferides a casa seva.

Us escric la recepta tal i com me la va enviar la Irene:

Ingredients:

100g de mantega a temperatura ambient, 3 cullerades de sucre moreno i 3 de sucre blanc, 150g de mantega de cacauet cruixent, 1 ou, 150g de farina normal i 1 cullerade de llevat Royal.

Com ho fem?

Batem la mantega normal am els dos sucres fins que quedi tot integrat.

Afegim la mantega de cacauet, l’ou i remenem bé.

la farina i el llevat, amassem i emboliquem amb film transparent. Ho guardem a la nevera durant 30 min.

Fem petites boles i les posem a la safata del forn, les aplanem lleugerament amb una forquilla.

Les enfornem a 180ºC durant 20 minuts.

Comments

  1. quin fart de viatjar amb les galetes, oi???? però que contenta havies d’estar quan les vas rebre!!! ;P molts petonets

  2. que bonito post, parece por la foto que se deshicieron un poco por el camino!tengo que practicar embalajes seguros!!!!me alegro de que te gustasen, de verdad!un besito

  3. ¡Maravilloso regalo!

  4. Jaja, Judith, aixó es diu tràfic galeter jajaja
    Les galetes semblan una maravella, segur que son boníssimes!
    Un petonet i Bon Nadal

  5. Hummmmm, de mantega de cacahuet!! No és la meva crema dolça preferida però sense dubte els hi faria una mossegada! :)

  6. Què bones de crema de cacahuet! quantes galetes deuen haver viatjat durant aquest darrer mes, jeje!!
    Moltíssimes gràcies per participar!!

    Molts petonets!

  7. No soy muy buena con las fotos pero hice todo lo que pude. Feliz Navidad!
    http://mamaquehayparacenar.blogspot.com/2011/12/galletas-de-frutos-secos-grosellas-y.html

  8. Estan molt bons les aquestes galetes a mi m’agrada afergir-li uns trossets de xocolata.
    Una abraçada

  9. Tenen molt bona pinta, jo encara no he provat la mantega de cacuet, però segur que amb les galetes queda molt bé! Un repte genial, les noies de Film & Food són fantàstiques! :D
    Petonets
    Sandra

  10. Quantes galetes!!! Heu inundat la xarxa de receptes de galetes, entre totes m’heu fet venir ganes de preparar-ne. Em sembla que cauran aviat ;)

  11. Estic llegint on surten les galetes de mantega de cacauet i volia cercar una recepta.
    Ja la tinc!
    Ptnts,
    Nani

  12. quina delicia de galetes :) que maco és rebre un paquetet com aquest!

  13. Us ho passeu pipa!

  14. Quines galetetes més bones!!!La Irene va escollir una bona recepta per fer-te arribar!!
    Moltes gràcies per participar!!i Molt bon Nadal!

  15. Hola!!! :) moltes gràcies pels vostres comentaris, quan va sortir l’entrada feia dies que la tenia preparada perquè ja sabia que m’enganxaria entre exàmens i no vaig poder contestar-los un per un. En especial gràcies a la Irene per aquestes galetes de mantega de cacauet! si us agrada el gust d’aquest fruit sec, proveu de fer-les!!! una abraçada!! :)

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

