Benvinguts :)

De vegades m’enduc el llapis a la cuina, de vegades m’enduc la cullera a l’escriptori. Potser per això un dia en despertar-me vaig recordar que havia somiat en un blog anomenat “arquicuina”.  Tinc unes llibretes plenes de receptes que vaig començar a escriure a 4t d’ESO. D’aquelles receptes n’hi ha poques que hagi continuat fent, ja que la majoria les copiava de revistes o me les inventava després d’haver-les menjat en un restaurant. Quan vaig començar a estudiar arquitectura la meva llibreta de receptes va passar a ser el  http://www.clubdecuines.cat/usuari/betflorensa/973. Al principi no em preocupava gaire, però mica en mica i sense adonar-me’n un dia vaig descobrir que hi havia publicat gairebé 150 receptes. Una altra de les coses que m’agraden és passejar i perdre’m pels carrers, de nit, de dia, entre antigues muralles, entre extensos parcs… descobrir nous racons on s’hi respiri silenci, on s’hi pugui riure, on s’hi pugui menjar bé, en definitiva… on s’hi pugui gaudir i sobertot, amb la gent que més m’estimo. Aquest blog no és exclusivament de receptes, sinó que també hi trobareu experiències, excursions, arquitectura, recomanacions… Hi podeu aportar tot el que volgueu, que em farà molta il·lusió! Benvinguts :)

Comments

  1. Betttttt!!! que m´he perdut alguna cosa???? que és aquesta sorpresa!!! veig que t´has posat les piles com jo!! i m´en alegro moltissim. Et penso seguir amb receptes, històries, recomanacions amb tot, conta amb mi!!! tu em vas ajudar en a mi!!!i t´ho agraeixo!!!petonets guapi!!!!

    • Silvia!! t’anava a deixar l’enllaç al facebook però vaig que ja ho has descobert abans!! :) t’espero per aquí eh!! tot i que abans de continuar publicant he de fer alguns retocs a la pàgina que em sembla que s’ha d’acabar de completar! (i jo com que tampoc hi entenc gaire… :P) petonets i fins aviat!

  2. per fi!!!!!!! el meu somni s’ha fet realitat!!! tens un blog i t’asseguroq que no em perdré cap detall!!!!! jijijijiji. M’agrada el nom i tots els continguts que tens intenció de publicar! així que ja tens una seguidora (bueno 2, la Sílvia és molt i molt ràpida!!!! ;P) incondicional del teu bloc!!!!! moltíssimes felicitats per avançat! segur que serà un èxit!!! molts petonets bonica

    • Judith!! moltes gràcies :) jo també tenia ganes de fer el blog i ja sé que m’he fet esperar, però “lo preometido es deuda” i arribat l’estiu arribat el blog! ja m’explicareu algunes coses que no sé massa com funcionen jeje molts petonets i fins ben aviat!!

  3. Viiiiiiiiiiiiiiiisca!!!!!!! Per fi t’has fet bloc i a sobre de wordpress, a la Bordeta ens fas doblement feliç!! Quines ganes d’anar desccobrint tot el que ens proposes, segur que serà una aventura fascinant!!
    Molts petonets preciosa!
    Sandra

  4. Hola Sandreta!! ja sabia que us faria feliços lo del wordpress!! però hi ha coses que encara no entenc :( bé ja les aniré descobrint i sinó ja us ho preguntaré. Ja estic mig de vacances així que no tardaré gaire a publicar de nou! tinc nervis, però a la vegada em fa il·lusió, petonets i gràcies per ser-hi!!

  5. viscaaaaaaa!!! jajaja! que sàpigues que des que vaig fer el meu, i vas dir-me que tenies intenció de fer-te’n un moltes vegades he pensat en tu i en si ja l’hauries fet! i ja ha arribat el moment!! =)

    que sàpigues que tens una seguidora fitxada!! ;) ànims i endavant amb el bloc, que fa molt bona pintaaa!!!

    • Carla!! és veritat, ja fa molt temps que t’ho vaig dir allò!! doncs ara t’espero per aquí eh! tu no te n’has fet cap altre? el de Xile era molt guai! :) petons

  6. Eiiii….
    Que be tenir-te per aqui!!!
    Ja era hora que obrisis un bloc, un petonàs!!

    • Hola Núria! a veure com anirà això! recordo que alguna vegada m’havies dit que me n’havia de fer un, doncs ja està aquí! :) gràcies per passar a veure’l! petonets

  7. Ostres…. quina sorpresa…!!. Ara ho he vist quan has fet el comentari al mur…. :). I a sobre en WordPress que ja és “nivelasso”….

    Encantat de segir-te…..

    Ricard

  8. Hola Ricard! és que ha estat una decisió molt ràpida! feia temps que ho tenia en ment però em feia una mica de mandra, però ha estat acabar la feina de la uni que m’hi he posat en un plis plas! S’accepten tot tipus de crítiques ja ho saps! (constructives eh…!!) :)

  9. Ostres que bé!!!! Quina sorpresa més agradable!!! A la fi t’has decidit a tenir el teu propi blog. Quin luxe per nosaltres. M’encanta el nom que has escollit. Ja tens una seguidora més. Per res del món m’ho perdria.
    Molta sort en aquest nou projecte!!!
    Petonets

    • Moltes gràcies Catieu! estic contenta que t’agradi :) Al Clubdecuines hi seguré posant cosetes també. Per cert! ja estic esperant fer de cangur a l’estiu per participar als Reptes de l’Annie ;) petonets!

  10. Que bé que per fi t’hi hagis decidit!! Ja tens dos seguidors més!!
    Petonets i bona revetlla!

  11. Ismaël Guye says:

    ^^ té molt bona pinta Bet, la veritat moltissimes felicitats i crec que ja no necesitaré llibre de cuina :P molta sort i fins aviat!!!

Moltes gràcies per la teva visita!! :) si ho vols, pots escriure un comentari aquí:

